top of page
  • Фото автораsetupvin

Тендер на вибір постачальників послуг з організації форуму громадських організацій

Технічне завдання на проведення форуму громадських організацій

Громадська організація «Платформа соціального розвитку “SetUp”» в рамках проєкту «Dialogue+» шукає постачальників послуг з організації форуму громадських організацій, який відбудеться у вересні 2022 року у місті Вінниця, і передбачатиме: залучення 2х модераторів заходу, забезпечення роздатковими матеріалами учасників форуму, організація перерви на каву, забезпечення канцтоварами.

Учасники конкурсу: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід надання послуг з організації публічних заходів

Обсяг роботи та терміни:

Передбачається, що після оголошення результатів відбору постачальника послуг, з постачальником буде укладено договір, за яким постачальник забезпечить наступні послуги та матеріали, із розрахунку на 200 учасників:

  • Силіконові брендовані браслети, 200х12х2мм, 200 шт.;

  • Блокноти формату А5, від 20 аркушів, картонна обкладинка, на пружині, 200 шт.;

  • Папки-конверти А4, 200 шт.;

  • Копіювання, А4, 1000 копій, кольорові;

  • Ручки кулькові, 200 шт;

  • Бейджи зі шнурком, 200 шт.

Перерва на каву із розрахунку на 200 осіб.

Орієнтовне меню на 200 осіб:

Кількість порцій:

Кава 200

Чай 200

Печиво 200

Цукерки шоколадні 200

Яблука «Голден» 200

Сендвіч 200


Канцтовари для проведення форуму:

  • Фліпчарт папір 20 листів;

  • Маркери кольорові, 20 шт.;

  • Папір формату А4, 1 уп./500 листів;

  • Паперові стікери квадратні, 2 уп.;

  • Скотч малярний, 2 шт.

Залучення двох модераторів форуму. Вимоги до кандидатів: наявність вищої освіти, досвід модерації заходів (резюме), вільне володіння українською мовою.

Тривалість роботи модераторів під час заходу – 5 годин.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • Резюме/портфоліо, де відображено досвід у проведенні публічних заходів.

Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  1. Розрахунок вартості послуг (рахунок);

  2. Опис попереднього досвіду постачальника у виконанні подібних завдань;

  3. Для фізичних осіб-підприємців – документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП* та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги;

  4. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

*Увага! Участь у конкурсі можуть брати підприємці на загальній системі оподаткування та ФОП, що відносяться до 3 групи платників єдиного податку!

Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою setup.vin@gmail.com до 26 серпня 2022 року включно із позначкою до теми листа «Конкурс з проведення форуму»


Запитання приймаються до 23 серпня включно на адресу setup.vin@gmail.com із позначкою до теми листа «Конкурс з проведення форуму».

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Будемо на зв'язку

Підпишись на нашу розсилку і слідкуй за актуальними подіями.

Дякуємо, що підписалися.

Партнери

bottom of page